Διαπεριφερειακό έργο στο οποίο συμμετέχουν το Αζερμπαϊτζάν, το Καζακστάν και η Ρωσική Ομοσπονδία, με στόχο τη δημιουργία μιας προσφοράς κατάρτισης προσβάσιμης μέσω ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης. Το έργο εντάσσεται στους δύο στόχους της δράσης για την ανάπτυξη ικανοτήτων, δηλαδή «Υποστήριξη του εκσυγχρονισμού, της προσβασιμότητας και της διεθνοποίησης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στις επιλέξιμες χώρες εταίρους» και «Συμβολή στη συνεργασία μεταξύ της ΕΕ και των επιλέξιμων χωρών εταίρων».
Στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματικών πτυχίων Bachelor και Master στη στρατηγική διαχείριση της ποιότητας και στη διαχείριση των κινδύνων για την υγεία, γεγονός που συνάδει με τις περιφερειακές προτεραιότητες για τις περιφέρειες 2 και 4 και με τις εθνικές προτεραιότητες των τριών χωρών, δηλαδή την κατάρτιση στον τομέα της υγείας.
Καθορίζει τα κενά στα ιατρικά συστήματα των τριών χωρών: επαγγέλματα που συνδέονται με τη διαχείριση της υγείας, την ποιότητα των υπηρεσιών υγείας και τη διαχείριση των κινδύνων για την υγεία. Το έργο προσδιορίζει τρία κοινά-στόχους:
α) φοιτητές στην αρχική ιατρική εκπαίδευση, στις ανάγκες των οποίων πρέπει να δοθεί η ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα Προπτυχιακό και ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη διαχείριση της ποιότητας,
β) μεταπτυχιακοί φοιτητές στη διαχείριση της ποιότητας στον τομέα της υγείας, προκειμένου να βελτιώσουν την απασχολησιμότητά τους,
γ) το ασκούμενο ιατρικό προσωπικό που επιδιώκει τη δια βίου μάθηση.
Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στους πρόσφυγες, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να επικυρώσουν την προηγούμενη εκπαίδευσή τους και να συνεχίσουν τις ιατρικές τους σπουδές για να αποκτήσουν αναγνωρισμένο δίπλωμα άσκησης του ιατρικού επαγγέλματος.
Ο σχεδιασμός του σχεδίου και οι στόχοι συνάδουν με τους διατιθέμενους πόρους, τη φύση των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων και τη διάσταση της διεθνοποίησης και της συνεργασίας. Το έργο δεν βασίζεται σε άλλες πρωτοβουλίες και χρησιμοποιεί την ευρωπαϊκή μεθοδολογία TUNING για τη δημιουργία των επαγγελματικών προγραμμάτων σπουδών.
Τίτλος Έργου: «Licence, Master professionnels en formation ouverte et à distance pour le managementstratégique de la qualité et la gestion des risques en santé en Russie, au Kazakhstan et en Azerbaïdjan — LMQS»
Χρονική Διάρκεια Έργου: 4 years, 2021-2025
Ιστοσελίδα Έργου: Erasmus+ LMQS
Πλαίσιο & Ποσό Χρηματοδότησης Έργου: 618860-EPP-1-2020-1-EL-EPPKA2-CBHE-J, 147.172,00
Επιστημονικός Υπεύθυνος (Πα.Δ.Α.): Παναγιώτης Γιαννακόπουλος
Κοινοπραξία – Συνεργαζόμενοι Φορείς: P1:University of West Attica (GR)
P2:Asociatia Partener Iasi (RO)
P5:Université nationale Al-Farabi Kazakh (KZ)
P6:Université d’État d’Ualikhanov Kokshetau (KZ)
P7:South Kazakhstan Académie de médecine (KZ)
P9:Université technique d’ Azerbaïdjan (AZ)
P15:L’Université de Nakhchivan (AZ)
P16:Hôpital clinique municipal No7 (KZ)
P18:Université Côte d’Azur (FR)
P19: National and Kapodistrian University of Athens (GR)
P21:Université médicale S.D. Asfendiyarov (KZ)
P22:Université médicale Kazakh-Russe (KZ)
Ερευνητικές Δημοσιεύσεις/ Αποτελέσματα / Πατέντες: One MSc diploma Thesis under the title «Οργανωτική αποτυχία στην υγειονομική περίθαλψη και ο ρόλος της μάθησης ως μηχανισμός επίλυσης προβλημάτων. Στοιχεία από δημόσια νοσοκομεία στην Ελλάδα»