BIOCOMP: Διερεύνηση και κατάκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων στη ΒΙΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το έργο BIOCOMP (https://biocompetences.eu/) ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2019. Στόχος του είναι η περιγραφή και η ιεράρχηση δεξιοτήτων και ικανοτήτων σχετικών με τη βιοοικονομία, καθώς και η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού εργαλείου, βασισμένου σε σενάρια μάθησης για τη δημιουργία εξατομικευμένων προγραμμάτων κατάρτισης για μαθητές και εργαζόμενους στην κυκλική οικονομία και στη βιοοικονομία. 

Το έργο επικεντρώνεται στα 4 ακόλουθα σενάρια μάθησης:
– Παραγωγή Φυκιών,
– Βιοαέριο,
– Βιο-συσκευασία,
– Δημιουργία εταιρείας που δραστηριοποιείται στη βιοοικονομία.

Τα αποτελέσματα του έργου βρίσκονται στον πλοηγό: www.navigator.biocompetences.eu, στον οποίο μπορείτε να δείτε τις επιμέρους ενότητες των μαθησιακών σεναρίων. Τα σενάρια  “Φύκια-Algea” και “Δημιουργία εταιρείας που δραστηριοποιείται στη βιοοικονομία” έχουν οριστικοποηθεί και είναι έτοιμα για δοκιμή, ενώ τα άλλα δύο σενάρια, “Βιο-Συσκευασία” και “Βιοαέριο”, βρίσκονται σε εξέλιξη.

Τίτλος Έργου: BIOCOMP: Διερεύνηση και κατάκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων στη ΒΙΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρονική Διάρκεια Έργου: Δεκέμβριος 2019 – Σεπτέμβριος 2021 

Ιστοσελίδα Έργου: https://biocompetences.eu/

Πλαίσιο & Ποσό Χρηματοδότησης Έργου
Erasmus+
Προϋπολογισμός 298.245,00 Ευρώ.
Προϋπολογισμός Πα.Δ.Α. 35.625,00 Ευρώ

 Επιστημονικός Υπεύθυνος (Πα.Δ.Α.): Κλειώ Σγουροπούλου

 Κοινοπραξία – Συνεργαζόμενοι Φορείς:

  1. Vysoka Skola Chemicko-Technologicka v Praze (Τσεχία)
  2. Open Education Community Foundation (Βέλγιο)
  3. Blankcon (Κάτω Χώρες)
  4. Sächsische Bildungsgesellschaft für Umweltschutz und Chemieberufe Dresden MBHSBG (Γερμανία)
  5. Pro Time R (Ρουμανία)
  6. Profesionalna gimnaziya po turizam “D-r Vasil Beron” (Βουλγαρία)
  7. Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Tμήμα μηχανικών πληροφορικής και υπολογιστών (Ελλάδα)
  8. European E-learning Institute (Δανία)
Προηγούμενο άρθροbeHEALTHIER – Δημιουργία Πολιτικών Υγείας από Δεδομένα Συλλογικής Γνώσης_Τ2ΕΔΚ-04207
Επόμενο άρθροΤαχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ολιστική προσέγγιση)