Το έργο ENabling Humanitarian Attributes for Nurturing Community-based Engineering (ENHANCE) είναι μια συνεργατική πρωτοβουλία, που υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του προγράμματος Erasmus+ (Key Action 2: Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών). Στόχος του είναι η ενίσχυση των ικανοτήτων των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης ώστε να ενσωματώσουν την εκπαίδευση μηχανικών βασισμένη στην κοινότητα στα προγράμματα σπουδών τους. Το έργο ENHANCE επιδιώκει να ενδυναμώσει την επόμενη γενιά μηχανικών με τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και νοοτροπία για την αντιμετώπιση των πραγματικών προκλήσεων σε συνεργασία με τις τοπικές κοινότητες, αγορές και βιομηχανίες. Εστιάζει στην ανάπτυξη μιας ταξονομίας για την εκπαίδευση μηχανικών με βάση την κοινότητα, στον εντοπισμό των βασικών συστατικών και στην ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των συμμετεχόντων ιδρυμάτων. Σκοπός είναι η προώθηση της διεπιστημονικής συνεργασίας, της ηθικής και κοινωνικής ευθύνης και του μετασχηματιστικού αντίκτυπου στην εκπαίδευση των μηχανικών. Το έργο στοχεύει να διαμορφώσει το μέλλον της εκπαίδευσης στο πεδίο των μηχανικών ενσωματώνοντας στην ακαδημαϊκή μάθηση τη συμμετοχή της κοινότητας και ενθαρρύνοντας μια γενιά κοινωνικά συνειδητοποιημένων μηχανικών. Η καινοτομία του ENHANCE έγκειται στην ενσωμάτωση υψηλής ποικιλομορφίας, αλλά συμπληρωματικής, τεχνογνωσίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των μηχανικών. Οι βασικοί στόχοι είναι: (α) Η χαρτογράφηση των επαγγελματικών χαρακτηριστικών που απαιτούνται για την αντιμετώπιση ανθρωπιστικών προκλήσεων για τα επόμενα 15 χρόνια. (β) Η αξιολόγηση των υφιστάμενων προγραμμάτων σπουδών των μηχανικών στα ιδρύματα των εταίρων του έργου, υπό το πρίσμα των παραγόντων που απαιτούνται για να διασφαλιστεί η απόκτηση ανθρωπιστικών χαρακτηριστικών/προσεγγίσεων στους αποφοίτους. (γ) Η δημιουργία εργαλείων για την αξιολόγηση των προγραμμάτων των μηχανικών. (δ) Η ενίσχυση των ικανοτήτων στον τομέα της μηχανικής με βάση την κοινότητα, μέσω παρεμβάσεων στο περιεχόμενο των προγραμμάτων σπουδών, στην αξιολόγηση και ανατροφοδότηση, καθώς και στις μεθόδους διδασκαλίας. (ε) Η δοκιμή, υιοθέτηση και ενσωμάτωση καινοτόμων μεθοδολογιών διδασκαλίας και μάθησης (όπως οι συμπεριληπτικές, διεπιστημονικές και οι βασισμένες στην επίλυση προβλημάτων) στα τρέχοντα προγράμματα σπουδών. (στ) Η ανάπτυξη και αξιολόγηση του Κιτ Εκπαίδευσης ENHANCE (ENHANCE Training Kit) για την ανάπτυξη/εκπαίδευση του προσωπικού.
Τίτλος Έργου: ENABLING HUMANITARIAN ATTRIBUTES FOR NURTURING CUMMUNITY-BASED ENGINEERING (ENHANCE)
Χρονική Διάρκεια Έργου: 15/11/2018-14/5/2023
Ιστοσελίδα Έργου: http://enhance-erasmusplus.eu
Πλαίσιο & Ποσό Χρηματοδότησης Έργου: ERASMUS+ KA2 – Cooperation for innovation and the exchange of good practices – Capacity Building in higher education (998.705 euros)
Επιστημονικός Υπεύθυνος (Πα.Δ.Α.): Αν. Καθηγητής Ιωάννης Κουμπούρος
Κοινοπραξία – Συνεργαζόμενοι Φορείς:
University of Warwick, Country: United Kingdom
University of West Attica, Country: Greece
Universitas Gadjah Mada, Country: Indonesia
Institute Technology Bandung, Country: Indonesia
Universitas Brawijaya, Country: Indonesia
Bangladesh University of Engineering and Technology, Country: Bangladesh
University of Dhaka, Country: Bangladesh
Ho Chi Minh City University of Transport, Country: Vietnam
Ho Chi Minh City University of Technology, Country: Vietnam
Ερευνητικές Δημοσιεύσεις/ Αποτελέσματα / Πατέντες
Το έργο ENHANCE έχει δημοσιεύσει τα ακόλουθα:
- Δύο βιβλία (14 κεφάλαια, 338 σελίδες & 13 κεφάλαια, 321 σελίδες)
- Τέσσερα κεφάλαια βιβλίων με ανοιχτή πρόσβαση
- Πέντε άρθρα σε συνέδρια
- Ένα πόστερ σε συνέδριο
Μπορείτε να βρείτε τις σημαντικότερες δημοσιεύσεις παρακάτω.
Βιβλία
Modern Challenges and Approaches to Humanitarian Engineering
Yiannis Koumpouros, Angelos Georgoulas and Georgia Kremmyda
Release Date: March, 2022|Copyright: © 2022 |Pages: 321
DOI: 10.4018/978-1-7998-9190-1
ISBN13: 9781799891901|ISBN10: 1799891909|EISBN13: 9781799891925
Transcending Humanitarian Engineering Strategies for Sustainable Future
Angelos Georgoulas, Georgia Kremmyda and Yiannis Koumpouros
Release Date: March, 2023|Copyright: © 2023 |Pages: 338
DOI: 10.4018/978-1-6684-5619-4
ISBN13: 9781668456194|ISBN10: 1668456192|EISBN13: 9781668456217
Κεφάλαια Βιβλίων με Ανοικτή Πρόσβαση
Supraba, I., Surjono, Hasiholan, B., Perdana, I., Laory, I., Georgoulas, A., Koumpouros, Y., & Kremmyda, G. (2023). The Engineering Curriculum of Higher Education in Indonesia Revisited: The Perspective of Higher Education Providers, Quality Assurance Agencies, and Industry. In Y. Koumpouros, A. Georgoulas, & G. Kremmyda (Eds.), Transcending Humanitarian Engineering Strategies for Sustainable Futures (pp. 1-22). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-5619-4.ch011
Kremmyda, G., Georgoulas, A., & Koumpouros, Y. (2023). Aligning Humanitarian Attributes and Needs Between Academia, Industry, and Quality Assurance in Graduate Engineering Programmes: An EU-ASIA Survey. In Y. Koumpouros, A. Georgoulas, & G. Kremmyda (Eds.), Transcending Humanitarian Engineering Strategies for Sustainable Futures (pp. 1-26). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-5619-4.ch008
Examining the Quality Assurance in Engineering Education in BangladeshLink opens in a new window
Islam, G. M., Kremmyda, G., Georgoulas, A., Koumpouros, Y., Islam, S. L., Islam, A. K., Bala, S. K., & Shoeb, M. (2023). Examining the Quality Assurance in Engineering Education in Bangladesh. In Y. Koumpouros, A. Georgoulas, & G. Kremmyda (Eds.), Transcending Humanitarian Engineering Strategies for Sustainable Futures (pp. 1-13). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-5619-4.ch013
Nguyen, T. T., Thi, A. P., Nguyen, T. A., Mai, L., Mottram, J. T., Kremmyda, G., Koumpouros, Y., Georgoulas, A., & Van, D. D. (2023). What Vietnamese Employers and Educators Want in Impactful Engineering Degree Programmes. In Y. Koumpouros, A. Georgoulas, & G. Kremmyda (Eds.), Transcending Humanitarian Engineering Strategies for Sustainable Futures (pp. 1-20). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-5619-4.ch010
Άρθρα σε Συνέδρια
Kremmyda, G., Koumpouros, Y., Shoeb, M., et al.
EDUCON 2020 IEEE Global Engineering Education Conference, April 2020, Porto, Portugal
978-1-7281-0930-5/20 ©2020 IEEE
A Taxonomy of Engineering Attributes for Tackling Humanitarian ChallengesLink opens in a new window
Kremmyda, G., Koumpouros, Y., Shoeb, M., et al.
EDUCON 2020 IEEE Global Engineering Education Conference, April 2020, Porto, Portugal
978-1-7281-0930-5/20 ©2020 IEEE
Water quality and environmental contaminants of the Bay of Bengal
Shoeb, M.
18th International Conference of Women Engineers and Scientists, September 2021 (virtual event)
Nurika, I. Suhartini, S.
18th International Conference of Women Engineers and Scientists, September 2021 (virtual event)
Rethinking the Moria Refugee Camp: Spatial and Structural Reconsiderations
Zaidi, Z.
18th International Conference of Women Engineers and Scientists, September 2021 (virtual event)
Πόστερ σε Συνέδριο
Humanitarian Engineering for Sustainable Development
- Shoeb, T. Debnath, M. A. A. Shaikh and M. A. Aziz
Bangladesh Chemical Society Conference, 9-10 November 2019
Department of Chemistry, University of Rajshahi, Bangladesh
Επίσης στα πλαίσια του έργου διοργανώθηκαν δύο Διεθνή Επιστημονικά Συμπόσια:
- 1st International Symposium on “Humanitarian Engineering Challenges and Approaches”, 18-19 May 2021, 11:00 – 14:00, University of West Attica, Athens, Greece
- 2nd International Symposium on “Humanitarian Engineering Challenges and Approaches”, 12 – 16 September 2022, 09:30 – 15:00, University of West Attica, Athens, Greece
Επιπρόσθετα δημιουργήθηκε το Διεθνές Διεπιστημονικό Δίκτυο Εμπειρογνωμόνων:
- Humanitarian Network of Experts: https://humanitarian-noe.uniwa.gr/
Ένα ακόμη σημαντικό αποτέλεσμα του έργου είναι η ανάπτυξη της εφαρμογής αξιολόγησης ENHANCE (ENHANCE Assessment App). Αυτή η εφαρμογή αποτελεί ένα ψηφιακό εργαλείο για την αξιολόγηση της ποιότητας των προγραμμάτων σπουδών Μηχανικών. Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή στη συσκευή σας Android μέσω του Google Play Store και να τη χρησιμοποιήσετε για να αξιολογήσετε την ποιότητα και τις δυνατότητες του προγράμματος σπουδών του Τμήματός σας. Η εφαρμογή θα σας παρέχει ανατροφοδότηση και προτάσεις για το πώς μπορείτε να βελτιώσετε τα προγράμματα σπουδών ή τις μεθόδους διδασκαλίας σας.