“ARTHEWE” – Πολυμορφική παιδαγωγική στις τέχνες, την υγεία και την ευεξία

Στο πρόγραμμα ARTHEWE, πέντε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Ευρώπης ανέπτυξαν εκπαίδευση στον τομέα των τεχνών και της υγείας. Σε κάθε οργανισμό εταίρο, αναπτύχθηκαν συνεργατικά μαθήματα που σχετίζονται είτε με τον κοινωνικό τομέα και τον τομέα της υγείας, την ευημερία και την προαγωγή της υγείας ή προγράμματα σπουδών για τις τέχνες και τον πολιτισμό ή άλλες ενότητες σπουδών.

Το ARTHEWE ανέπτυξε πολυμορφικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις και μεθόδους βασισμένες στην τέχνη ως μέρος διαδικτυακής και δια ζώσης μάθησης καθώς και διεπαγγελματικής εργασίας για τον τομέα των τεχνών και της υγείας. Το έργο χαρτογράφησε επίσης ορισμένες βασικές ικανότητες των επαγγελματιών που εργάζονται στον τομέα των τεχνών και της υγείας, σε διεθνή συνεργασία.

Τα περιεχόμενα των ενοτήτων που αναπτύχθηκαν στο έργο ARTHEWE περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

  • προαγωγή της υγείας και της ευεξίας μέσω δημιουργικών μεθόδων
  • βιωσιμότητα και προσωπική επαγγελματική ανάπτυξη
  • μετα-δεξιότητες που απαιτούνται στην επαγγελματική ζωή
    • The project publication: https://www.theseus.fi/handle/10024/805872
    • Bojner Horwitz, E. and Thyrén, D. (2023). A Ten-Step Art-Based Program to Mitigate Exhaustion among Students and Teachers—What Would Our Ancestors Say? Creative Education, 14, 1552-1564. doi: 10.4236/ce.2023.148099.μέθοδοι βασισμένες στις τέχνες και μεθόδους για ενσαρκωμένη γνώση (μέσω σωματικής και συναισθηματικής εμπειρίας).

      Τίτλος Έργου: “ARTHEWE” – Πολυμορφική παιδαγωγική στις τέχνες, την υγεία και την ευεξία

      Χρονική Διάρκεια Έργου: 1 Σεπτεμβρίου 2020 – 31 Αυγούστου 2023

      Ιστοσελίδα Έργου: https://arthewe.turkuamk.fi/

      Πλαίσιο Έργου:  ERASMUS+ KA2–Στρατηγικές Συμπράξεις

      Ποσό Χρηματοδότησης Έργου: 392.121€ (Πα.Δ.Α.: 51.480€)

      Επιστημονικός Υπεύθυνος (Πα.Δ.Α.): Ευανθία Σακελλάρη

      Κοινοπραξία – Συνεργαζόμενοι Φορείς:
      Turku University of Applied Sciences, Φινλανδία (συντονιστής)
      The Royal College of Music in Stockholm, Σουηδία
      Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Ελλάδα
      King’s College London, Ηνωμένο Βασίλειο
      Trinity College Dublin, Ιρλανδία

    • Ερευνητικές Δημοσιεύσεις

      • The project publication: https://www.theseus.fi/handle/10024/805872
      • Bojner Horwitz, E. and Thyrén, D. (2023). A Ten-Step Art-Based Program to Mitigate Exhaustion among Students and Teachers—What Would Our Ancestors Say? Creative Education, 14, 1552-1564. doi: 10.4236/ce.2023.148099.


        Αποτελέσματα

        Το έργο ARTHEWE ανέπτυξε πολυμορφικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις και μεθόδους βασισμένες στην τέχνη στον τομέα των τεχνών και της υγείας ως μέρος της διαδικτυακής μάθησης και της μάθησης επαφής, καθώς και διεπαγγελματικής εργασίας στον τομέα των τεχνών και της υγείας. Τα αποτελέσματα του έργου ARTHEWE είναι διαθέσιμα στο ίντερνετ: https://arthewe.turkuamk.fi/our-work/results/

        https://arthewe.turkuamk.fi/hearts-platform/

         

         

         

Προηγούμενο άρθρο“DIRENE” – Ικανότητες για τη νέα εποχή της ψηφιακής αποκατάστασης με γνώμονα τους λήπτες των υπηρεσιών
Επόμενο άρθροILsaS+ – Νέο Ολοκληρωμένο Σύστημα Βιβλιοθηκών ως Υπηρεσία