Καινοτόμα έξυπνα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα & επιχειρηματικότητα (HACKTEX)

Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “HACKTEX” στοχεύει να προσδώσει ευελιξία και καινοτομία, καθώς επίσης και να ενδυναμώσει τον τομέα της Κλωστοϋφαντουργίας στην Ευρώπη, εντοπίζοντας τα κενά και τις αναντιστοιχίες που υπάρχουν μεταξύ του ακαδημαϊκού χώρου και της βιομηχανίας. Μέσω του προγράμματος “HACKTEX” θα δημιουργηθούν νέες ευκαιρίες για τον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας, μέσω της σύνδεσης του με άλλους κλάδους.

Οι στόχοι του προγράμματος θα επιτευχθούν μέσω του σχεδιασμού και της δοκιμής νέων εκπαιδευτικών μεθοδολογικών εργαλείων στα εμπλεκόμενα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς επίσης με την έρευνα στο  πεδίο των έξυπνων κλωστοϋφαντουργικών υλικών και των πολλαπλών εφαρμογών τους.

Ως αποτέλεσμα, το έργο θα παράγει πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, σχετικά με τα έξυπνα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα και τις πιθανές εφαρμογές τους στην ιατρική, την αυτοκινητοβιομηχανία και την αεροναυπηγική και μεταξύ άλλων τον αθλητισμό, τα μέσα ατομικής προστασίας και τις κατασκευές κτιρίων.

Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο θα ακολουθεί μια εκπαιδευτική μεθοδολογία, σχεδιασμένη με τρόπο που θα επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους, τους μελλοντικούς ειδικούς στον τομέα της Κλωστοϋφαντουργίας, να εξερευνήσουν νέες εφαρμογές και προϊόντα κλωστοϋφαντουργίας, καθώς τρόπους αντιμετώπισης πιθανών εμποδίων και περιορισμών.

Τα κύρια αποτελέσματα του έργου θα είναι:

  • Ένα αναλυτικό πρόγραμμα κατάρτισης με προτεινόμενη μεθοδολογία εκπαίδευσης,
  • ένα εικονικό πρόγραμμα εκπαίδευσης ως MOOC για λειτουργικά και έξυπνα υφάσματα, με βίντεο και λοιπό εκπαιδευτικό υλικό,
  • ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα bootcamp, εντατικής καλοκαιρινής εκπαίδευσης, σχετικά με βιομηχανικά έξυπνα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα,
  • ένας εικονικός μεθοδολογικός οδηγός, επικεντρωμένος στην επιχειρηματικότητα στο χώρο των έξυπνων κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων και
    1. Ιάσιο Τεχνικό Πανεπιστήμιο “Gheorghe Asachi” (TUIASI), Ρουμανία, (Συντονιστής)
    2. Πολυτεχνικό Πανεπιστήμιο Καταλονίας (UPC), Ισπανία
    3. AEI TEXTILS, Ισπανία
    4. Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ), Ελλάδα (Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής, Εργαστήριο Σχεδίασης και Ανάπτυξης Πλεκτών καινοτόμων προϊόντων – ΣΑΠΚΕ)
    5. CREATIVE THINKING DEVELOPMENT (CRE.THI.DEV.), Ελλάδα
    6. CIAPE (Κέντρο δια βίου μάθησης -Μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα), Ιταλία
    7. Πανεπιστήμιο “Borås”, Σουηδία
    8. Εταιρεία“Titera”, Σλοβενία.ένα εγχειρίδιο εφαρμογής καλών πρακτικών, σχετικά με εργαλεία εικονικής εκπαίδευσης και συνδυαστικές μεθοδολογίες για την προώθηση των έξυπνων κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων στον κατασκευαστικό τομέα.

      Τίτλος Έργου: Καινοτόμα έξυπνα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα & επιχειρηματικότητα (HACKTEX)

      Χρονική Διάρκεια Έργου: 01.02.2022 – 30.07.2024 (30 μήνες) 

      Ιστοσελίδα Έργου: https://hacktex.eu

      Πλαίσιο & Ποσό Χρηματοδότησης Έργου:  Co-financed by the European Commission’s ERASMUS + program under the Cooperation partnerships in higher education call with the Grant Agreement number 2021-1-RO01-KA220-HED-000027527Reference number – 2021-1-RO01-KA220-HED-000027527 

      Ποσό Χρηματοδότησης: 398.175,00 € 

      Επιστημονικός Υπεύθυνος (ΠΑΔΑ):
      Δρ Γεώργιος Πρινιωτάκης
      Email: gprin@uniwa.gr
      Τηλ: 210-5381335 

      ΚοινοπραξίαΣυνεργαζόμενοι Φορείς:

      1. Ιάσιο Τεχνικό Πανεπιστήμιο “Gheorghe Asachi” (TUIASI), Ρουμανία, (Συντονιστής)
      2. Πολυτεχνικό Πανεπιστήμιο Καταλονίας (UPC), Ισπανία
      3. AEI TEXTILS, Ισπανία
      4. Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ), Ελλάδα (Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής, Εργαστήριο Σχεδίασης και Ανάπτυξης Πλεκτών καινοτόμων προϊόντων – ΣΑΠΚΕ)
      5. CREATIVE THINKING DEVELOPMENT (CRE.THI.DEV.), Ελλάδα
      6. CIAPE (Κέντρο δια βίου μάθησης -Μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα), Ιταλία
      7. Πανεπιστήμιο “Borås”, Σουηδία
      8. Εταιρεία“Titera”, Σλοβενία.

       

Προηγούμενο άρθροΨηφιοποίηση της κλωστοϋφαντουργίας με βάση την ψηφιακή εκπαίδευση και τα καινοτόμα ηλεκτρονικά εργαλεία (DIGITEX)
Επόμενο άρθροDress up, Dance and Digitally Dive into Culture (4D CULTURE)