Ο ψηφιακός μετασχηματισμός παρέχει πολλές ευκαιρίες ωστόσο όσοι παρέχουν υπηρεσίες αποκατάστασης και οι επαγγελματίες υγείας στην Ευρώπη και αλλού, δυσκολεύονται στη χρήση των νέων ψηφιακών ευκαιριών.
Ο γενικός στόχος του έργου DIRENE είναι να συμβάλλει στην ανθεκτικότητα των πλαισίων αποκατάστασης.
Οι ειδικοί στόχοι του έργου περιλαμβάνουν:
– την ανάπτυξη ικανοτήτων ψηφιακής αποκατάστασης εκπαιδευτικών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητών και επαγγελματιών,
– την αύξηση των ευκαιριών μάθησης της ψηφιακής αποκατάστασης μέσω της τεκμηριωμένης θεωρίας και πρακτικής.
Οι μελλοντικοί χρήστες των αποτελεσμάτων του έργου DIRENE είναι οι εκπαιδευτικοί, οι φοιτητές, οι επαγγελματίες αποκατάστασης και οι χρήστες των υπηρεσιών.
Τίτλος Έργου: “DIRENE” – Ικανότητες για τη νέα εποχή της ψηφιακής αποκατάστασης με γνώμονα τους λήπτες των υπηρεσιών
Χρονική Διάρκεια Έργου: 1 Απριλίου 2021 – 31 Μαρτίου 2023
Ιστοσελίδα Έργου: https://www.jamk.fi/en/project/direne/direne-info
Πλαίσιο Έργου: ERASMUS+KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις
Ποσό Χρηματοδότησης Έργου: 267.565,00€ (Πα.Δ.Α.: 41.775,00€)
Επιστημονικός Υπεύθυνος (Πα.Δ.Α.): Ευανθία Σακελλάρη
Κοινοπραξία – Συνεργαζόμενοι Φορείς:
Jyväskylä University of Applied Sciences, Φινλανδία (συντονιστής)
Fachhochschule St. Pölten, Αυστρία
Hochschule für Gesundheit, Γερμανία
Universitat de les Illes Balears, Ισπανία
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Ελλάδα
Ερευνητικές Δημοσιεύσεις
- Arntz A, Weber F, Handgraaf M, Lällä K, Korniloff K, Murtonen KP, Chichaeva J, Kidritsch A, Heller M, Sakellari E, Athanasopoulou C, Lagiou A, Tzonichaki I, Salinas-Bueno I, Martínez-Bueso P, Velasco-Roldán O, Schulz RJ, Grüneberg C. (2023).Technologies in home-based digital rehabilitation: A scoping review JMIR, 27:10:e43615. doi: 10.2196/43615.
- Lällä, K. & Korniloff K. (2021). Digitaalisen kuntoutuksen tulevaisuuden näkymiä. [Future aspects in Digital Rehabilitation]. Jyväskylän ammattikorkeakoulu, TiKI-talk-blogi. https://blogit.jamk.fi/tikitalk/2021/11/17/digitaalisen-kuntoutuksen-tulevaisuuden-nakymia/(in Finnish)
- Kidritsch, A., Arntz, A., Freisleben-Teutscher, C., Grüneberg, C., Handgraaf, M., Heller, M., Jakl, A., Jokinen, K., Korniloff, K., Riquelme, I., Velasco-Roldán, O., Weber, F., & Lällä, K. (2023). DIRENE: International collaborative definition of terminologies: A consensus process of five European higher education institutions on terms that are relevant for teaching Digital Rehabilitation competences via mobile devices. In: J. Weißenböck (Ed.), Lernen über den Tellerrand hinaus – Good Practices zu Interdisziplinarität, Internationalisierung und Future Skills.Lemberger Publishing. https://tagderlehre.fhstp.ac.at/content/download/211637/file/TdL_Tagungsband2023.pdf
Αποτελέσματα
- Παιδαγωγικό Εγχειρίδιο εκπαίδευσης στις Ικανότητες Ψηφιακής Αποκατάστασης. https://www.jamk.fi/sites/default/files/2023-06/Pedagogical%20Handbook%20on%20training%20of%20Digital%20Rehabilitation%20Competences_%20Greek_31.3.2023.pdf
- Μαζικό Ανοιχτό Διαδικτυακό Μάθημα – MOOC. Ακολουθείστε το παρακάτω link για να δείτε τις οδηγίες εγγραφής στο μάθημα:
- Περιγράμματα μαθημάτων.
https://www.jamk.fi/en/project/direne/direne-materials