21st CENTURY COACHING

Η αγορά εργασίας του 21ου αιώνα βρίσκεται σε μια μόνιμη διαδικασία αλλαγής. Η ψηφιοποίηση, η παγκοσμιοποίηση, οι αλλαγές στις περιβαλλοντικές συνθήκες έχουν επηρεάσει τις νέες θέσεις εργασίας, οι οποίες προβλέπεται ότι έως το 2030 θα έχουν ανάγκη για περισσότερη αυτονομία, λιγότερη ρουτίνα, περισσότερη χρήση τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ), παράλληλα μειώνεται η ανάγκη για εργασίες που απαιτούν σωματική προσπάθεια, ενώ αυξάνεται η ανάγκη για εργασίες που χρειάζονται κοινωνική και πνευματική προσπάθεια. Αυτές οι αλλαγές χαρακτηρίζουν την τρέχουσα οικονομία και αγορά εργασίας, που ζητά έναν πιο ευέλικτο εργαζόμενο, με δεξιότητες εστιασμένες στην αλλαγή, την ανατροφοδότηση και την προσαρμογή.

Συνδεδεμένη με τα παραπάνω είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων για το μέλλον (δεξιότητες του 21ου αιώνα), που αποτελούν το βασικό πακέτο δεξιοτήτων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του κόσμου της εργασίας, αλλά χρειάζονται συνεχή αναπροσαρμογή. Γενικά, αν και οι δεξιότητες του 21ου αιώνα είναι γνωστές, ωστόσο, δεν έχει οριστεί ποιες από αυτές είναι κατάλληλες για Εκπαιδευτές Eπαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ). Η αρχική έρευνα του έργου δείχνει ότι στο πλαίσιο της ΕΕΚ, οι δεξιότητες του 21ου αιώνα δεν έχουν αναπτυχθεί καλά στο πλαίσιο της μάθησης στον εργασιακό χώρο, ιδίως όσον αφορά στην εφαρμογή τους.

Τα κριτήρια ποιότητας για μια εταιρεία που παρέχει εκπαίδευση μέσω της πρακτικής άσκησης μαθητών, και οι δεξιότητες του εκπαιδευτή σε αυτή την εταιρεία αλλάζουν. Ο στόχος του έργου 21st Century Coaching (21CC) είναι να προετοιμάσει τους εκπαιδευτές για τον νέο ρόλο που θα διαδραματίσουν στη μάθηση των εκπαιδευομένων ΕΕΚ στο περιβάλλον εργασίας.

Τα αποτελέσματα του έργου περιλαμβάνουν:

  • Απογραφή και ανάλυση των ικανοτήτων του 21ου αιώνα (προσωπικές, εγκάρσιες, εκπαιδευτικές) για εκπαιδευτές
  • Προσωπικό σχέδιο δράσης (https://21cc-action.eu/), ένα μεθοδολογικό εργαλείο για εκπαιδευτές εκπαιδευομένων στις εταιρείες, για να αξιολογήσουν τις ικανότητες τους και να βρουν λύσεις για το πώς να τις αναπτύξουν, ώστε να γίνουν πιο αποτελεσματικοί
  • Εργαλειοθήκη για εκπαιδευτές
    1. M-Around Tanacsado es Szolgaltato Korlatolt Felelossegu Társaság, Ουγγαρία (Συντονιστής)
    2. Olustvere School of Service and Rural Economics, Εσθονία
    3. Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή (μεταλυκειακή εκπαίδευση), Ελλάδα
    4. Brandenburgische Technische Universitat Cottbus-Senftenberg, Γερμανία
    5. Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Ελλάδα
    6. Universidad De Valladolid, Ισπανία
    7. BLANKCON, ΟλλανδίαΠολυλειτουργική διαδικτυακή εφαρμογή


      Τίτλος Έργου:
      21st CENTURY COACHING

      Χρονική Διάρκεια Έργου: 1 Μαΐου 2022 – 30 Απριλίου 2024

      Ιστοσελίδα Έργου: https://www.21cc-project.eu/en/

      Πλαίσιο & Ποσό Χρηματοδότησης Έργου

      European Commission Erasmus+ KA220 Στρατηγικές Συμπράξεις Projects Number 2021-2-HU01-KA220-VET-000049510

      Προϋπολογισμός €: 226599€

      Προϋπολογισμός Πα.Δ.Α. €: 28100€

      Επιστημονικός Υπεύθυνος (Πα.Δ.Α.): Καθηγήτρια Κλειώ Σγουροπούλου, email: csgouro@uniwa.gr

      Κοινοπραξία – Συνεργαζόμενοι Φορείς: 

    Ερευνητικές Δημοσιεύσεις / Αποτελέσματα / Πατέντες

    Αποτελέσματα του έργου έως τώρα: https://21cc-action.eu/

Προηγούμενο άρθροREFRACT: Ανακύκλωση χρησιμοποιημένων πυρίμαχων από διαφόρους βιομηχανικούς κλάδους για την παραγωγή αργιλοπυριτικών πυριμάχων τούβλων και μαζών
Επόμενο άρθροΑνταλλαγή Προγραμμάτων Δράσεων για Κοινόχρηστα Συστήματα Μετακινήσεων – SMAPE